avatar Tego blogaska prowadzi niejaki edghaar z małej wiochy pod Wieliczką. Przepedaliłem 11172.59 kilometrów, w tym 2840.52 po lasach, błocie i innym brudnym syfie. Średnio-średnia to jakieś 19.45 km/h i 4 palce.
coś tam, coś tam.

Śmieszny wykres

Wykres roczny blog rowerowy edghaar.bikestats.pl
żelastwo:CIPTOK

Niedziela, 16 października 2011 | Komentarze 4

epicko w chuj.
miziowa - rysianka - lipowska - boracza (zielony) - lipowska (czarno-zolty) - romanka - sopotnia.

fota na zajawkę, reszta TU

ps. bezdętek poległ, ale w sumie troche przesadziłem z ciśnieniem :p
Kategoria gury :)

Roadrunner1984
| 18:15 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj Dziękówa , faktycznie mapa przejrzystości powietrza w południowym rejonie polski powalała na cycki
edghaar
| 18:12 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj hala gawłowska, jak dobrze pamiętam. A przejrzystość powietrza była faktycznie niesamowita :)
Roadrunner1984
| 17:20 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj kurde foty rozpierniczają mnie :D:D:D:D a ta przedostatnia z górami na horyzoncie najbardziej mi się podoba :D:D:D:D:D:D:D krystaliczność powietrza powala , chciałbym znać miejsce tej foty ahhhhhhhhhhhhhhh
k4r3l
| 16:23 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj mega :) ja z Beskidu Małego w niedzielę oglądałem właśnie bielejącye szczyty Żywieckiego i Taterki, ale jednak u Was to były naprawdę mega widoki :) fajnie się prezentuje ta jesieniozima :) pozdrower!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tobse